Verwachte levertijd
Als u op maandag t/m vrijdag voor 17:00 uur een bestelling plaatst, ontvangt u deze meestal de volgende dag. Als u besluit een bestelling in ons atelier op te halen, ontvangt u bericht als uw bestelling klaarligt. Als uw bestelling onderweg is, ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Bezorgen PostNL
Als u voor 17:00 uur een bestelling plaatst, zal uw pakket verzonden worden door PostNL. Deze zal verwerkt worden door hen en naar alle waarschijnlijkheid ontvangt u het de eerst volgende werkdag. Als u op maandag t/m vrijdag besteld voor 17:00 uur, ontvangt u het meestal de eerstvolgende dag. Daarnaast laat de Track & Trace link die u ontvangt ook zien in welk tijdvak het pakket bij u bezorgd zal worden. Daarnaast kunt er voor kiezen om bij de eerste afleverpoging het pakket als tweede optie bij uw buren te laten bezorgen, indien u niet thuis bent. Deze keuze laten wij geheel aan u.
Indien PostNL het pakket zowel niet bij u als de buren af kon leveren, wordt het pakket direct naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt gebracht. U ontvangt uiteraard een melding van PostNL waar het pakket is afgeleverd.
Ophalen PostNL Pakketpunt
Het is ook mogelijk om uw pakket op te halen bij een PostNL Pakketpunt bij u in de buurt. Hier geldt ook dat de bestelling op maandag t/m vrijdag voor 17:00 uur geplaatst moet zijn om het meestal de volgende werkdag op te kunnen halen bij een pakketpunt. PostNL heeft in Nederland meer dan 2000 locaties waar u uw bestelling kunt ophalen. Hierbij is het belangrijk om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u het pakket ophaalt. Het pakket wordt 14 dagen bewaard door het PostNL Pakketpunt. Daarna wordt deze teruggestuurd naar SOPHISTIQUÉ.
Bekijk de openingstijden en locaties op de website van PostNL https://www.postnl.nl/.
Ophalen in ons atelier
Vindt u het toch prettiger om uw pakket op te halen in ons atelier? Dat is uiteraard mogelijk. Uw pakket ligt binnen 1-3 werkdagen klaar in ons atelier. Als u besluit een bestelling in ons atelier op te halen, ontvangt u bericht als uw bestelling klaarligt. Neem hierbij een geldig legitimatiebewijs mee.
Hoe kan ik zien waar mijn pakket zich bevindt?
Wanneer uw pakket ons atelier verlaten heeft, ontvangt u een trackingnummer per mail. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.
Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
PostNL levert bestellingen over het algemeen af tussen 09:00-18:00 uur. Dat is erg afhankelijk. Het kan natuurlijk voorkomen dat een bestelling eerder of later bezorgd wordt. Dit zijn slechts indicatietijden. Bent u niet thuis (evenals uw buren) dan wordt het pakket bij de dichtstbijzijnde PostNL-locatie bezorgd waarna u een week de tijd heeft om uw pakket op te halen. Hier krijgt u uiteraard bericht van. Indien het u niet lukt om de bestelling vervolgens op te halen bij de PostNL-locatie, wordt het pakket teruggezonden naar SOPHISTIQUÉ.
Hoe werkt afhalen bij een pakketpunt?
Dat is heel eenvoudig. Wanneer u uw bestelling geplaatst heeft, geven wij uw met zorg ingepakte bestelling door aan PostNL. Zij zorgen ervoor dat uw bestelling de volgende werkdag klaar ligt op het door u opgegeven PostNL Pakketpunt. Alleen de persoon wiens naam op het adreslabel staat kan het pakket ophalen bij een PostNL Pakketpunt. Neem hiervoor altijd een geldig legitimatiebewijs mee.
Hoe worden onze artikelen bezorgd?
SOPHISTIQUÉ staat vooral bekend om de luxe artikelen in het assortiment. Wij gaan erg zorgvuldig te werk met de artikelen in ons atelier, maar zeker ook in onze online shop. Alle artikelen worden zorgvuldig met verpakkingsmateriaal verpakt, zodat deze ook op een nette manier bij u bezorgd worden. Daarnaast worden onze wijnen niet alleen grondig verpakt maar kunnen deze ook op verzoek verzekerd verzonden worden. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over uw aankoop.
Ik heb de bezorger gemist. Wat nu?
Dat is erg vervelend. De bezorger zal het pakket direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie brengen waar u uiteraard van op de hoogte wordt gesteld. U kunt zien waar uw pakket bezorgd is op het achtergelaten briefje van de bezorgdienst. Heeft u geen briefje ontvangen? Neem dan contact met ons op via service@sophistique.nl. Wij zullen direct schakelen met de bezorgdienst om te kijken wat de status is van uw pakket.
Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu?
Wat een uitstekende keuze! U kunt nu lekker achterover leunen en wij zorgen dat uw pakket zo snel mogelijk bij u bezorgd wordt.
- U ontvangt een bevestiging dat uw order succesvol geplaatst is.
- Wij gaan uw product(en) zoeken, zorgvuldig inpakken en klaarmaken voor verzending.
- Wanneer het pakket onze winkel verlaten heeft, ontvangt u een trackingnummer per e-mail.
- U kunt zien wanneer uw bestelling geleverd wordt aan de hand van uw trackingnummer. Mochten wij in de tussentijd iets voor u kunnen betekenen, neem gerust contact op met ons via service@sophistique.nl.
Kan iemand anders mijn bestelling ook ophalen?
Bij een PostNL Pakketpunt kan alleen de persoon wiens naam op het adreslabel staat het pakket ophalen. Denk wederom aan een geldig legitimatiebewijs.
Kan ik een bezorgtijd selecteren?
Dat kan helaas niet. U kunt er ook voor kiezen om het pakket af te leveren op een PostNL Pakketpunt bij u in de buurt. Uw bestelling ligt de volgende dag klaar op het afhaalpunt. Bekijk onze bezorginformatie. Een andere mogelijkheid is om uw pakket af te leveren op het adres van uw bedrijf, thuisadres of bij iemand anders.
Kan ik het bezorgadres wijzigen?
Neem zo spoedig mogelijk telefonisch contact op na uw order via service@sophistique.nl.
Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Zeker. Bij SOPHISTIQUÉ versturen wij bestellingen in heel Europa. Alle bestellingen boven de €100,00 versturen wij gratis en ontvangt u binnen 1-3 werkdagen. Bestellingen met een afleveradres buiten Europa worden per aanvraag behandeld. U kunt een aanvraag mailen naar service@sophistique.nl.
Kan ik mijn bestelling ook op kantoor laten bezorgen?
Dat kan zeker. Wij begrijpen bij SOPHISTIQUÉ beter dan niemand anders hoe vervelend het is om uw pakket niet in ontvangst te mogen nemen, omdat u niet thuis bent. U kunt er dus voor kiezen om uw pakket af te laten leveren op uw werk. Bij uw bestelling dient u uiteraard het juiste gewenste verzendadres te vermelden.
Mijn Track & Trace nummer werkt niet. Wat nu?
Dat is erg vervelend. Het kan zijn dat het pakket nog niet gescand is door de bezorgdienst. Wij verzoeken u om de volgende dag nogmaals te kijken. Werkt uw trackingnummer nog steeds niet? Neem dan even contact op met ons via service@sophistique.nl. Wij zullen dan kijken waar het mis is gegaan. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de desbetreffende bezorgdienst. Zij hebben direct inzage in uw bestelling en kunnen u direct verder helpen.
Waar kan ik mijn bestelling ophalen?
Als u gekozen heeft voor een ophaalpunt, kunt u uw bestelling ophalen bij een PostNL Pakketpunt of in ons atelier. Als u uw pakket gaat ophalen, neem in ieder geval een geldig legitimatiebewijs mee. Bekijk de website van PostNL voor alle PostNL Pakketpunten https://www.postnl.nl/ of onze website als u uw pakket in ons atelier wenst af te halen.
Wat is de levertijd?
In de meeste gevallen zijn alle bestellingen geplaatst voor 17:00 uur de volgende dag in huis. Door drukte tijdens onze sale periodes kan het zijn dat de levertijd wordt verlengd naar 1-3 werkdagen. Als u besluit een bestelling in ons atelier op te halen, ontvangt u bericht als uw bestelling klaarligt. Als uw bestelling onderweg is, ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw bestelling kunt volgen. Heeft u specifieke vragen? Neem dan contact met ons op via service@sophistique.nl.
Worden bestellingen ook op zaterdag en zondag bezorgd?
Bestellingen die op vrijdag geplaatst zijn, worden op zaterdag bezorgd. Bestellingen die op zaterdag en zondag geplaatst worden, worden in de regel op dinsdag afgeleverd. Op zondag worden er geen pakketten bezorgd.
Einde Verzending en leveringsbeleid
.